19/9-26; Ta stand for organdonasjon
I uke 38 markerer vi Donasjonsuken, og lørdag 19. september ønsker vi å være synlige på stand ett eller flere steder i Oslo og Akershus.
Dette er en viktig anledning til å løfte frem organdonasjon, skape gode samtaler og bidra til at flere tar stilling og deler sitt standpunkt med sine nærmeste. For mange av våre medlemmer er organdonasjon ikke bare et tema, men noe som har hatt helt konkret betydning for livet de lever i dag.
Vi trenger derfor frivillige som har lyst til å være med på stand denne dagen. Du trenger ikke kunne alt, og du står ikke alene. Det viktigste er at du har lyst til å møte mennesker, dele ut informasjon og bidra til synlighet rundt en sak som betyr mye for mange.
Etter stand samles alle som har deltatt til en bedre middag. Det blir en hyggelig avslutning på dagen, med tid til fellesskap, gode samtaler og en velfortjent takk for innsatsen. Estimert er stand fra 12/13 (et par tre timer) og middag kl 18/19.
Mer informasjon om sted og praktisk gjennomføring kommer senere når i ser interessen sammen med geografi.
Praktisk informasjon:
📆 Dato: 19. september 2026
⏰ Tid: Klokkeslett kommer (sendes ut til de som melder seg)
🏨 Sted: Oslo og Akershus
👥 Hvem kan delta? Våre medlemmer – og du kan gjerne ta med følge som ikke er medlem. Kommer du fra et annet fylkeslag er du også velkommen 😃
Påmelding
LES DETTE FØRST
Får du åpnet påmeldingsskjema for registrering betyr dette at det er ledige plasser.
På skjermen, etter at du har trykket «Send» dukker det opp en bekreftelse (likt som bilde under men annet arrangement enn hva bildet viser). Det betyr du er registrert. Dette er eneste bekreftelsen du får før neste informasjon om faktura.
Alle som delta må melde seg på via skjema, kun én person pr registrering
Skriv dato og aktivitet ned et sted, så slipper fylkesleder spørsmål fra mange om de er påmeldt eller ikke.
Det er ikke mulig å melde seg på en aktivitet hvis det fullt. Dette vil også komme frem på skjermen i form av en tekst om å sette seg på venteliste.
Meld deg på via denne lenken: Påmeldingsskjema*
Påmeldingsfrist: 10. september

Egenandel
Ingen egenandel her
Som medlem støtter du et viktig arbeid for nyresyke, transplanterte, levende givere og pårørende, og får tilgang til arrangementer som dette til redusert pris. Vi har medlemskap for hovedmedlemmer, støttemedlemmer og ungdom under 26 år. Din deltakelse gjør en forskjell!
👉 Les mer om medlemskap og bli med i fellesskapet vårt i dag.
Vi gleder oss til å dele denne dagen med deg!
| *Bli med i vårt fellesskap! Sammen skaper vi et støttende miljø for nyresyke, transplanterte og deres pårørende. Som medlem bidrar du til et sterkere og mer inkluderende samfunn. Priser for medlemskap: hovedmedlem: 380 kr – støttemedlemsskap: 230 kr – ungdomsmedlem (under 26 år): 200 kr (For informasjon om familiemedlemskap, les i link under her) Din stemme og ditt engasjement gjør en forskjell – bli medlem i dag! |
LNT Oslo og Akershus ønsker at alle